Leta i den här bloggen

tisdag 23 april 2019

Mycket roligare!



Matte säger att det är bra att träna när man ätit mycket godis. Men som ni kan se har jag börjat träna inne i hörnet där, och då blev matte inte alls glad?? Och de här pinnarna, eller vad det är, hur sjutton ska man kunna träna med dem?

Finns det nåt annat knep? Kanske där bakom?

Eller...?

Aha, jag tror jag fattar! Upp och ner så här tio gånger, upp, ner, upp, ner... Nä, det här är nog inte nån träning för mig. Jag tror jag fortsätter min tapet-rivnings-träning i hörnet, den är mycket roligare!




4 kommentarer:

  1. Märkligt att matte inte uppskattade din uppfinningsförmåga. En tvåbening till exempel, skulle aldrig komma på den lysande idén att använda tapeter som träningsredskap.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag också rätt säker på, trots att det är så mycket smidigare än den klumpiga maskinen som står där!

      Radera
  2. Hihi. Tapetrivning är ju världens bästaste träning.
    /Tindra och Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, där förenar man verkligen nytta med nöje!!

      Radera