Leta i den här bloggen

fredag 8 februari 2019

Där fick du!



Nu hänger den efter mig igen, där bak, retfullt viftande...

Där fick du så du teg, minsann! Trodde du att du skulle kunna komma undan MIG??



Mest varenda kväll retas den med mig, den där svanstippen. Viftar fram och tillbaka, liksom demonstrerande "du kan inte ta mig, du kan inte ta mig"?! Självklart sätter jag den bestämt och resolut på plats varenda gång!

Nu önskar jag er en bra helg på alla sätt, med eller utan svansviftande!




6 kommentarer:

  1. Sån tokig svanstipp! Undrar vem som äger den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det konstigt, helt plötsligt bara finns den där bakom mig? Ett mysterium är vad det är!

      Radera
  2. Hasse hälsar att han också var förföljd av en lika retfull svanstipp i flera år, men nu har han lyckats sätta den på plats
    Trevlig helg önskar vi er också
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, så intressant! Då kanske jag också slipper retstickan när jag blir litet äldre??

      Radera
  3. Vi har också sett såna där svanstippar, fast dom verkar så snälla att vi låter dom vara. Dom *är* väl snälla? *orolig*
    /Tindra & Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Era är säkert snälla...och det är väl min också, bara så retsam och full i bus!

      Radera