Leta i den här bloggen

fredag 24 januari 2020

En (nästan) perfekt vecka




Det här har varit en perfekt vecka. Mina människor har varit hemma, inga okända har stövlat in, jag har kunnat koppla av när, och hur länge, jag velat. Till och med min matautomat har fyllts på som den ska. Det enda minuset var när husse inte såg sig för i badrummet, utan klev bakåt på min svans. Då blev jag mycket upprörd, och undvek honom en lång stund. Litet straff måste han ju få?  Men, jag orkar inte var sur så länge. Det är alldeles för mysigt att ligga på hans mage.

Nu önskar jag er en så skön helg som möjligt!

 

1 kommentar:

  1. Oj, oj. Jag vet att såna där feltramp händer många katter. Det går an så länge det inte görs med flit och vi vet ju alla att inten i din familj skulle ens komma på tanken att skada dig medvetet. Men det är klart lite straff var han förstås värd.

    SvaraRadera