Leta i den här bloggen

torsdag 18 juli 2019

Idag för tre år sedan



Idag är det precis tre år sen jag flyttade in i mitt hus. När jag tänker tillbaka är jag riktigt nöjd med hur jag fått till det här. Har varit mycket jobb, och krävts envishet, men nu börjar jag få bra pli på mina människor. Firade det genom att titta på en favoritfilm.

Den är så spännande, det händer saker hela tiden!

Nu blir det riktigt nervkittlande...jag kan inte hålla mig längre...

Där fick jag dig allt! Eller???




6 kommentarer:

  1. Åh grattis till din hemflyttelsedag!
    Vi tycker du har uppfostrat dina tvåbeningar riktigt bra. Men vi vet också vilket hårt slit det är.
    Hoppas du har fått fira med lite extra gottigt också
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Jag är själv nöjd, har faktiskt inte mer än småsaker att rätta till nu. Ni verkar också varit lyckosamma med er uppfostran?! När man väl fått till dem som man vill är de riktigt mysiga!

      Radera
  2. Har det redan gått tre år sedan du flyttade in hos dina människor? Skönt att läsa att tre års hårt arbete nu börjar ge utdelning. Då var det alltså värt den långa flytten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De tre åren har verkligen gått fort, men det är väl för att jag haft så mycket att göra hela tiden? Jag trivs faktiskt toppenbra. Värt flytten? Jo, det kan jag nog jama!

      Radera
  3. Oj, tre år redan. Tänk vilken tur du hade med val av människor.
    /jamlunda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njam, jag ser det nog mera som att de hade en väldans tur som fick mig som familjemedlem! Och tur för dem att de uppfört sig väl, annars hade jag förstås rymt!

      Radera