Leta i den här bloggen

fredag 1 februari 2019

Tystnad, tagning!



Tystnad...tagning om 5 sekunder!


NU: ACTION!!!

Ända sen jag var liten unge har jag älskat det här halsbandet. Det bästa med det är rasslet som blir mot golvet när jag slänger omkring det. Och så känns det väldigt bra att bära omkring på det också. Jag gillar att släpa runt allt som är litet långt. Då måste jag tassa bredbent, så att det långa inte fastnar i mina ben. Människorna skrattar ibland åt mig?

Önskar er en helg fylld av lagom balans mellan vila och "action"!




6 kommentarer:

  1. Vilka imponerande regissörstalanger du har! Tack vare dina noggranna instruktioner blev ju bilden perfekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det ös i den? Är riktigt nöjd själv!

      Radera
  2. Det finns inget kuligare än sånt som prasslar och rasslar.
    /Tindra & Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det! Och ni skulle bara höra superrasslet som blir när halsbandet faller i golvet! En sann njutning!

      Radera
  3. Du gör som de stora katterna, tigrar, lejon med flera. De drar också sina byten mellan benen och under magen... Det finns nog en liten tiger i dig 🐯!

    😻 Kram å nosgos å trevlig helg 🐾

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liten? Jag är säker på att det bor en STOR tiger i mig!

      Radera