Leta i den här bloggen

måndag 10 februari 2020

Missförstådd



Vad jag gör här uppe? Jag ska ju bara spela litet?!

Jag har några olika platser att spela på. Allra bäst är att stå inuti torkskåpet och spela med framtassarna mot ena väggen där. Vilket trumsolo jag får fram då! Sen har jag några platser till, bland annat de här fototavlorna. Dels blir det ett härligt krispigt ljud när klorna jobbar mot glaset, och dels blir det bom-bom-bom när ramen slår mot väggen. Synd att ni inte kan höra mina vackra konserter! Tror inte att någon inspelning är på gång? Stora kreatörer blir lätt missförstådda.


 

6 kommentarer:

  1. Husse och matte måste vara helt omusikaliska som inte uppskattar ditt uppträdande! Är övertygad om att en inspelning med dig skulle göra succé!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske kunde vinna en sån där Oscar för bästa filmmusik?

      Radera
  2. Vi ställer gärna upp som tenårer, eller vad det nu heter. Vi kan jama i olika skalor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamars, vilken grupp vi blir! Jag är bättre på att spela än att sjunga, så vi kommer komplettera varann perfekt! Tror säkert vi kan komma högst på Topplistorna världen över! Plus mest nerladdade videos !

      Radera
    2. Kan fortfarande inte jama hos er, men jag har problem nu också hos mig själv. Funkar bara från mobilen! 😡

      Radera
  3. En inspelning vore väl det minsta man kan begära. Nu är ju vinnarna i Polarpriset redan utsedda för i år, men du har ju gott om tid att göra några inspelningar till nästa år. Vem skulle kunna slå dig?

    SvaraRadera