Leta i den här bloggen

fredag 24 april 2020

Men inte ger jag upp




Nu har jag ett tag varit tillfreds med ordningen på handdukarna i badrumsskåpet, så de har fått ligga som de gör. Däremot har jag upptäckt en skrämmande oordning på hyllan där jag sitter. Men jag har ett problem. Någon illvillig person har lagt allt jag vill sortera i en låda!! Kanterna gör det ju helt omöjligt för mig att få ordning! Jag försöker och försöker, men nej. Väldigt frustrerande, måste jag jama! Men, vilken katt ger upp? 

Önskar er en toppenhelg!

 

6 kommentarer:

  1. Här har vi samma problem! Bosse har kommit på hur man öppnar lådorna i köket, så där gör vi vårt bästa med att hålla ordning, men det finns ju så många fler lådor. *suckar*
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad jag beundrar Bosse som kan öppna lådor! Måste vara himmelriket för en katt med ordningssinne!
      Jag försöker verkligen intensivt att göra i ordning lådan i badrumsskåpet, det bara MÅSTE gå!

      Radera
    2. Ja Bosse är verkligen duktig på sånt! Han kan öppna skåp och garderober också. Väldigt praktiskt när vi skall organisera allt och inspektera! Dörren till klädkammaren lyckades han också lära sig att öppna, men den har matte börjat låsa med nyckel. Typiskt, det mest spännande rummet i hela lägenheten!
      Men vi är säkra på att du kommer lyckas med lådan i badrumsskåpet till slut!
      *nosbuffar*

      Radera
  2. Men snälla nån! Så himla fräckt eller oförståndigt att lägga saker i en låda som du inte kommer åt. Förstår de inte konsekvenserna? Men - låt dom ta ansvar för innehållet i lådan själva nu så får de se hur det går!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naturligtvis får de ta konsekvenserna, men mitt ordningssinne lider stort varenda gång jag ser eländet. Och det är många gånger varje dag. Suck!

      Radera