Leta i den här bloggen

torsdag 9 april 2020

Och så önskar jag...




Den här påsken får jag rå om husse och matte alldeles för mig själv. Det har jag förresten fått göra ganska länge nu. Kan inte jama annat än att jag är rätt nöjd med det, fast frågar ni mina människor tycker de annorlunda? De tycker det är trist att våra lördagsgäster uteblir varje vecka. Just därför är det en stor tur för dem att jag finns här, eller hur? Med en katt i huset kan väl ingen känna sig ensam?

Med det önskar jag alla en så god och glad påsk som det bara är möjligt!!! 

P.S Tar litet påskledigt, och är tillbaka nästa fredag 17 april. D.S.

4 kommentarer:

  1. Vilken tur att dina människor har dig nu när allt blivit så konstigt. Då behövs en katt som reder ut allt och håller sällskap.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En katt behövs väl ALLTID? Stackars människor som är utan en!

      Radera
  2. Du verkar ha det rätt skönt med dina människor. Vi har fått se fasansfulla filmklipp där människor låter sina katter göra konster, bara flr att dom är uttråkade. Människorna är uttråkade alltså. Hur ska en stackars katt då kunna få 18 timmars sömn??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är rätt bra på att hitta på konster alldeles själv. Fast mina människor kallar det bus?

      Radera