Leta i den här bloggen

fredag 28 juni 2019

Litet sommarlov



Det är konstigt nu för tiden, det är varmare ute än inne?

Jag har det så skönt på min altan! Innan jag kom hit var det fullt med sand mellan stenarna, men det har jag fixat till. Visst blir det mycket mer intressant så här?

Vad härligt det är att ligga så här och mysa i solen!

Men jag kan ju inte låta bli att fundera på hur jag ska hitta en öppning här? Två gånger jag lyckats, men nu verkar det kört. Hindrar mig förstås inte från att fortsätta prova. Möjligheter kan öppna sig när man minst anar det!

Som vanligt så här på fredagen vill jag önska er en riktigt skön sommarhelg! Nu när vi kommer in i juli vet jag att de flesta inte har så mycket tid att läsa bloggar, så nån månad eller så framåt kommer jag jama här mer sporadiskt. Det blir när det hänt något jag vill berätta. Däremellan tänker jag ha litet sommarlov på min altan.




3 kommentarer:

  1. Oj så fint du har ordnat det. Undrar hur du gjorde när du fick bort sanden mellan stenarna? Måste varit väldigt jobbigt. Jag är övertygad om att du kommer hitta en lösning på hur du ska få en öppning i nätet. Det har du ju lyckats med två gånger förut, så varför det inte skulle gå en tredje gång förstår jag inte. Kommer sakna din blogg i sommar. Jag hinner inte läsa så många, men din har jag alltid tid för. Ha det så bra tills vi ses igen i bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam, visst är det fint? Men det har tagit tid också! Och jag håller fortfarande på och finslipar på det.
      Jag tror också att det helt plötsligt kommer en möjlighet att ta mig ut. Det gäller att vara envis! Och jag kommer inte ta helt ledigt i sommar, bara litet extra semester. Jag är jätteglad att du har tid för mig, tack, tack!

      Radera
  2. Visst är det märkligt att det är varmare ute än inne. Undra hur man kan få husse att höja värmen lite till, vi har bara 24,4 grader inne nu.
    /Jamlunda

    SvaraRadera