Leta i den här bloggen

fredag 31 januari 2020

En, två, tre...



En...

Två...

Tre...

Äsch då, det var ju fåglar jag skulle räkna den här fågel-räknar-helgen?! Kan jag inte få räkna ekorrar i stället, matte?

Nähä, då kollar jag hellre på nåt annat. En sån där snurrande fjäder vill jag också ha. Köp!

Och vad är det där?

Ett sånt tält vill jag med ha! Då skulle jag också sitta på utsidan och slå på den som var där inne. Ett problem bara. Vem skulle det vara???

En skön helg önskas er alla av en som just nu har ett stort filmintresse!




2 kommentarer:

  1. Oj, hade du tänkt räkna fåglar i helgen? Hur långt kan du räkna? Jag tror det är lättare att räkna ekorrar. Men ett sånt där tält borde du absolut få. Kanske kunde skåpmonstret vara inuti?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lät min assistent räkna, sen litade jag på att hon redovisat rätt. Såna enklare uppgifter måste hon väl klara, tycker jag?
      Låter fantasieggande med skåpmonster i tältet. Men det blir nog svårt att få dit frivilliga?

      Radera