Leta i den här bloggen

måndag 27 januari 2020

Nu vet jag också!




Hej! Ser ni var jag har varit??



Jäpp! Till slut har jag fattat grejen med monsterskåpet. Det är ju längst där inne man ska spana! Förut har jag bara hoppat upp där det funnits mellanrum, och inte tyckt att det varit särskilt intressant. Bara litet.

Men, nu har jag upptäckt det katten Gustav också fick erfara, att man måste kliva över en massa bråte för att nå in i Hemligheten! För det är långt där inne, bakom allt, som Något döljer sig, det känner jag också nu!




8 kommentarer:

  1. Du är u smart Lisa! Snart så får du tag i detta Något.

    😻 *Puss på söta nosen 🐾

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart jag får! Och vad roligt att höra ifrån dig. Vi kommenterade hos dig i september, men det blev aldrig nåt, eller la du kanske inte ut det? Kul att se dig här i alla fall!

      Radera
    2. Jag har lagt ut alla kommentarer. Jag ledsnade på bloggen, fast vem vet jag kanske kommer att skriva igen 🤶...

      Radera
    3. Hoppas du gör det, var alltid trevligt att titta in hos dig! Men då måste min kommentar försvunnit, provade två gånger.../matte

      Radera
  2. Åh, är skåpmonstret kvar? Det var allt tur att du märkte det. Nu får du ännu mer jobb, men det klarar du säkert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåt skumt var det längst där inne i hörnet, det kände jag tydligt. Nu måste det blir tätare inspektioner. Oj, oj, både möss och monster, men det måste gå!

      Radera
  3. Åh, tänk att även du nu är certifierad monsterskåpsvaktkatt! *sniff* Ett stort steg för listiga Lisa. *klappar tassarna*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Märkligt att jag inte varit där inne förut, det var ju rätt länge sen Gustav försvann. Men nu ska jag fortsätta hans arbete. Inga skåpmonster går hädanefter säkra!

      Radera