Leta i den här bloggen

fredag 5 juni 2020

Av en händelse



Mjaou-wow! Här fanns det grejer!! Varför har denna skattkista undanhållits mig i alla år???

Av en ren händelse råkade jag befinna mig i närheten när dörren till detta himmelrike öppnades! Efter snart fyra år i huset var detta första gången jag fick möjlighet att beskåda -och nosa på- det här ljuvliga! Vad tänker de på, mina människor? 

Nu har jag förstått att jag måste hoppa upp på bänken där bredvid, det har jag inte fattat tidigare? Har inte tyckt att något intressant funnits där! Men nu har jag lärt mig annat, och kommer definitivt vara mer på hugget när den dörren öppnas!

Önskar er en skön helg och något gott att äta!

 


2 kommentarer:

  1. GRATTIS till upptäckten! Nu gäller det bara att använda list och klor för att kunna öppna själv.
    Man vill ju vara oberoende...
    /agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, öppna själv?! Jag brukar ju tycka att ingenting är omöjligt, men, hmm, jag undrar...?

      Radera