Leta i den här bloggen

onsdag 17 april 2019

En riktig hacker



Jama om frustrerande!

Den senaste veckan är det något som irriterat mig mycket. Ett hackande. Eller rättare jamat, massor med hackande. Det allra jobbigaste är att jag inte kan komma på vad det är? Jag hör förstås att hackaren finns utanför det här fönstret. På mitt hus! Men hur jag än spanar lyckas jag inte få syn på vem det är? Ibland tystnar det, bara för att sätta igång igen efter en liten stund. Gissa om jag blir frustrerad?!

Matte har också försökt få syn på hackaren. Inte heller hon har lyckats, men det är ju inte så anmärkningsvärt, med tanke på hennes synförmåga. Men jag?! Nä, det här går inte an. Här ska inte hackas ostraffat, eller åtminstone inte oupptäckt! 

4 kommentarer:

  1. Det syns både på dina öron och din kroppshållning i övrigt att du är ordentligt frustrerad. Undra på det. Hoppas du snart får reda på vad det är och kan åtgärda problemet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska väl inte få hackas på detta viset? Känns som om någon RETAS med mig?? Just det där att höra, men inte se, uschjam!

      Radera
  2. Oj, det låter nästan lite läskigt. Det är väl ingen farlig hacker, eller häcker, som man tydligen säger.
    /Tindra och Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Farlig? Jam, vem vet? Men i så fall är ju matte och husse i trygga tassar. Ni vet ju hur det är, även om det ser ut som om man sover, är öronen på, och man har ständig vakthållning!

      Radera