Leta i den här bloggen

fredag 5 april 2019

Jag är ute och åker



Ska vi inte åka snart, matte?

Matte har en mojäng hon kör runt med här. Jag har en minst jamat tudelad inställning till den. Jag avskyr nederdelen lika mycket som jag gillar den övre. Hjulen är hemska! Jag försöker tassa till dem när jag kommer åt. Det har hänt att de nuddat min svans. Absolut förbjudet!! Däremot tycker jag det är väldigt mysigt att åka omkring på sittbrädan. Och vet ni, ibland ligger det en godisbit i nån av de två gropar som finns på brädan! Helt magiskt!

Där jag bor är det full vår nu, det har nästan varit sommarvarmt några dagar. Önskar alla en riktigt härlig helg, antingen ni har vår eller kanske vårvinter?!


 



4 kommentarer:

  1. Vilken bra mojäng matte skaffat. Och allt bara för din skull förstås. Snäll matte du har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, om jag bara kunde komma nåt sätt att slippa hjulen. De är bara SÅ i vägen!

      Radera
  2. Vilka fräcka hjul som anfaller din svans. Du får försöka bita hål på dom, eller nåt.
    /Tindra & Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle nog haft lejontänder? Men jag tassar till dem så hårt jag kan i alla fall...

      Radera