Leta i den här bloggen

onsdag 10 april 2019

Hur skulle det se ut utan mig?



Och vad är det för skräp där, då??
Hyllan jag sitter på städade jag så fint för någon vecka sedan. Som ni kanske kan se bakom min rygg kunde matte inte låta bli att sätta tillbaka något. Jag har snällt låtit det vara tills vidare. Har i stället inriktat mig mera på finliret. Såg ett pyttelitet skräp uppe på väggen. Smått, men likafullt irriterande, något som måste undanröjas. Är helt övertygad om att det suttit kvar om inte jag gjort jobbet. Matte är inget vidare på att städa.

 

4 kommentarer:

  1. Man kan bara säga GRATTIS till matte än en gång. Vilken tur att hon har dig! Och så snällt att du låter hennes sak stå kvar på din städade hylla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jaga tänker tillbaka på hur det såg ut när jag kom...oj, oj, vad mycket jag uträttat! Nu kan man väl jama att det mest är underhållsarbete. Nog så viktigt, om det inte ska förfalla igen.

      Radera
  2. Vi katter har ju som bekant, betydligt bättre syn och smak än våra tvåbenta. Vågar knappt tänka på hur det skulle sett ut om husse fick bestämma allt här hemma. Det skulle säkert inte ens finnas katthår på soffan. *ryser*
    /Tindra & Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte katthår på soffan??? Hur skulle man då kunna känna sig hemma?

      Radera