Leta i den här bloggen

onsdag 13 mars 2019

De förstår ju inte så mycket




Här ligger jag med två saker jag aldrig tröttnar på, tvättpåsen och fjärilen. Just nu tycker jag fjärilen är roligast utan att någon trycker på knappen så att den far runt, runt. I stället puttar jag till den själv så den guppar fram och tillbaka på ett spännande sätt. 

Varför tycker jag så mycket om tvättpåsen? Det är det ingen som förstår. Av de tvåbenta, alltså. Men, de förstår ju heller inte så mycket när det gäller kattfrågor, även om de gör sitt bästa.

4 kommentarer:

  1. Va?? Menar du att dina tvåbeningar inte förstår hur kul tvättpåsen år? Man trillar nästan baklänges. Den ser ju hur kul ut som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det märkligt? Det är litet synd om tvåbeningarna som har så skralt med fantasi!

      Radera
  2. Nu blir vi lite avundsjuka på dina fina saker. Vi har varken fjäril eller tvättpåse. Tror det är dags att få fart på husse.
    /Tindra & Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fjärilen tröttnar jag aldrig på! Har faktiskt två stycken nu. Den kostar inte många pengar på Zooplus om husse är snäll!

      Radera