Leta i den här bloggen

onsdag 20 mars 2019

Litet från ovan


Mjaouhoj där nere!!!

8 kommentarer:

  1. SKA du vara där uppe egentligen 😲, BusFia???

    😻 Nosgos 🐾

    SvaraRadera
  2. Klart jag ska! Det är MITT klösträd! Det är JAMARKUL!

    SvaraRadera
  3. Oj, men hur kommer du ner? Akta så du inte gör illa tassarna om du hoppas ner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga problem alls! Jag hoppar in i överskåpet där bakom skynket, och sen är det bara att hoppa ner på sängen. Fast matte får akta sig om hon ligger där!

      Radera
  4. Uj, du har verkligen kommit upp dig i världen! *stora ögon*
    /Tindra & Viska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har jag? Men det jamarmysigt att vara högt uppe, det tycker väl ni med??

      Radera
  5. Åh har du också en klösis som går upp till taket? Det är hur kul som helat att vara högt och man får så bra utsikt då. Matte har ordnat sovplatser till oss som nästan är vid taket, dem gillar vi skarpt alla tre
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, sovplatser där uppe? Vad häftigt! Men låter trixigt att komma över kanten? Jag har en sovplats rätt högt i mitt tredje klösträd, men då kan jag hoppa in från en avsats på sidan. Kanske har ni det också så? Till det här galoppträdet finns tyvärr inga sovplatser.

      Radera