Leta i den här bloggen

fredag 1 mars 2019

Nog stannar jag tills vidare




När jag tänker efter trivs jag riktigt bra här



Nu har det gått några dagar sedan jag var ute och utforskade närområdet. Matte och husse kallar det felaktigt att jag var "på rymmen". Några såna planer har jag förstås inte, så länge som de sköter sig. Har inte heller gjort några nya försök att ta mig ut genom mitt hemliga ställe. Men kan ni tänka er, i morgon kommer våra gäster uppmanas att hjälpa till och leta efter min hemliga utgång?! Ha-ha, ska bli intressant att se!

Önskar er en solig och fin helg!


 

4 kommentarer:

  1. Ska du sitta och titta när de letar? Kan ju bli väldigt kul. Du måste berätta hur det går.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag kommer vara med där ute, det vill jag inte missa!!!

      Radera
  2. Vad skönt att du bestämt dig för att stanna!
    Men inte tror de väl på allvar att de skall hitta ditt hemliga ställe? Du får rapportera hur det gick sen.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trivs ju bra här, kan inte jama annat. Så länge som de sköter sig har jag inga flyttplaner.
      Inte vet jag vad de tror, men ni kan tro att både matte och husse grubblar och grubblar på var utgången finns!

      Radera