Leta i den här bloggen

måndag 18 mars 2019

Helgrapport




Om jag skulle passa på att träna litet??


När mina gäster kom i lördags flyttades mitt klösträd runt hörnet. Inte alls dumt. Upptäckte att det gick utmärkt att tassträna mot spegelglaset. Annars tyckte jag mina gäster var litet påfrestande den här gången, åtminstone den kortaste. Blev för mycket ståhej för min smak, men jag har tack och lov sängar att gömma mig under.

Ute har det blåst och blåst, men det gillar jag. Har varit en hel del ute på altanen för att kontrollera var alla spännande ljud kommit ifrån? Nu börjar det lugna ner sig ute, så jag kan nog dra ner på nattarbetet. Åtminstone litet.

 

4 kommentarer:

  1. Visst är speglar (och fönster) perfekta att träna emot. Det blir sååå kuliga märken efter nos och tassar!!! 🐱

    😻 Nosgos 🐾

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fönster? Det har jag aldrig provat. Favoriten är ju torkskåpet, blir så maffigt ljud! Men spegeln var kul på sitt sätt!

      Radera
  2. Tassträning är väldigt viktig. Bra att du passade på när ni hade gäster så de fick några tips om hur man gör. De behöver ju träna sina tassar också, även om de inte förstår hur man gör det bäst. Men nu vet ju i alla fall dina gäster!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, de var mycket imponerade över min kapacitet! Särskilt de korta, och det är ju de som ska lära sig!

      Radera